حمله ددمنشانه بر شاگردان مکتب «سیدالشهدا»ی دشت برچی کابل، محصول معامله امریکا و غنی با طالبان وحشی است!

حمله ددمنشانه بر شاگردان مکتب «سیدالشهدا»ی دشت برچی کابل، محصول معامله امریکا و غنی با طالبان وحشی است!

دو دهه است مردم سوگوار ما پیهم در خون غلتیده توسط اشغالگران و نوکران دست‌پرورده‌ی طالبی‌ ‌و دولت پوشالی سلاخی می‌شوند. خون شاگردان انفجار لوگر هنوز نخشکیده بود که در ۱۸ ثور، تروریست‌های جاهل طالب به ادامه حملات وحشتبارشان بر مکتب «سیدالشهدا» در دشت برچی کابل، جان بیش از هشتاد طفل بی‌گناه را گرفته و مردم ما را در سوگ عمیق فرو بردند.

خون‌آشامان مزدور طالبی با حمله بر مراکز تعلیمی می‌کوشند مردم ما را از کاروان دانش به سمت گودال جهل و حماقت بنیادگرایی هدایت نمایند. اما همانگونه که حمله بر پوهنتون کابل و کورس موعود و سایر مکان‌های آموزشی عزم و اراده خلق ماتم‌دار و مخصوصا ملیت هزاره ما را برای کسب دانش راسخ‌تر نمود، حمله تروریستی اخیر بر مکتب دخترانه جز اثبات سیاهی فکر و دشمنی مزدوران طالبی با علم و فرهنگ نتیجه‌ای در پی نداشته و مردم تشنه به علم میهن سوگوار ما را در برابر گروه‌های تاریک‌اندیش متحد می‌سازد. تن‌های پرپرشده و معصوم طفلکان، هر وجدان بیدار را فرا می‌خواند تا در برابر پرچم جهل و خرافات طالبی و جهادی بیرق علم و بیداری را برافراشته و بیش از این نگذارند مزدوران جانی آی‌اس‌آی به تلوارکشی علیه علم و آگاهی ادامه داده و افغانستان را به دور حجر و امارت خونبار جهادی و طالبی برگرداند.

غنی در حالی روز سه‌شنبه را «ماتم ملی» اعلام می‌کند که با رهایی انس‌حقانی و پنج‌هزار تروریست طالبی از زندان، این نوکران سرسپرده پاکستان را تشجیع نموده دست شان را در راه‌اندازی دهشت و خونریزی بیشتر باز گذاشت. قتل‌عام دانش‌آموزان در لوگر و برچی محصول سیاست‌های تروریست‌پرورانه امریکا و سازش و باج‌دهی غنی به طالبان جانی است. لذا «محکومیت» این حملات از سوی نوکران ارگ‌نشین امریکا جز توهین شنیع به قربانیان و پاشیدن نمک به زخم خانواده‌های ماتم‌دار نیست. مردم ما به تجربه دریافته‌اند که رژیم مافیایی حاکم به اندازه طالبان ضدعلم و ترقی مسبب کشتار و جاری شدن حمام خون در افغانستان است و غنی با قیافه‌گیری مضحک «ضد»طالبی نمی‌تواند خشم و انزجار مردم علیه رژیم معامله‌گر و مافیایی حاکم را منحرف نماید. دیر یا زود از خون شاگردان و محصلان ما جنبش خروشان ظلمت‌برانداز و انتقام‌گیر ضدطالبی و داعشی برخواهد خاست که افغانستان را به جهنم سوزان اشغالگران امریکایی و متحدان و میهن‌فروشان بنیادگرا مبدل سازد.

«حزب همبستگی افغانستان» بدین باور است که تا زمانی که امریکا و نوکران دینی و غیر دینی‌اش سرنوشت مردم ما را در چنگ داشته باشند، سایه شوم جنگ و کشتار از میهن بنیادگرا‌زده‌‌ی ما رخت بر نبسته و با تعویض رژیم پوشالی با تبهکاران طالبی، افغانستان دلبند ما عمیق‌تر به کام تروریزم و جهل و تباهی فرو خواهد رفت. بیایید با وحدت سرتاسری و قیام عمومی در برابر اشغالگران و مزدوران طالبی و دولت‌نشانده، شوکت جنبش مشروطیت و استقلال‌طلبان جان‌باز گذشته را بار دگر احیا کرده و با حواله لگد متلاشی‌کننده بر فرق طالبان ددمنش، انتقام خون محصلان و شاگردان و هزاران هموطن بی‌گناه خود را از دولت متجاوز امریکا و متحدان و غلامان مزدبگیرشان بستانیم.

حزب همبستگی افغانستان

۲۱ ثور ۱۴۰۰ – ۱۱ می ۲۰۲۱

مقالات برگزیده

مقالات رسیده

هنر و ادبیات

از صفحات تاریخ ما

تعداد مهمانان حاضر: 147 نفر